Hoe stuur ik mijn pakket retour?
Ik wil mijn bestelling naar een servicepunt van PostNL laten sturen, zodat ik het op kan halen wanneer ik wil. Kan dit?
Ik krijg een melding dat mijn pakket retour gaat naar jullie. Wat nu?
Kan ik verzoekjes doorgeven voor de bezorger?
Ik heb mijn bestelling binnen, maar mijn schoenen zijn beschadigd!
Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze geleverd?
Mijn pakketje is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Wanneer krijg ik de track & trace info van mijn pakket?
Volgens mij heb ik mijn adres niet goed ingevuld… wat nu?
Wat zijn jullie verzendkosten?
Wat moet ik doen als ik niet aanwezig ben als mijn bestelling wordt afgeleverd?
Ik wil mijn bestelling op een postbusnummer laten bezorgen. Kan dit?
Wordt mijn bestelling discreet verstuurd?
Ik wil mijn bestelling in de winkel afhalen. Kan dit?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn Pleaser hakken in huis heb?
Wil je op de hoogte blijven de laatste hoge hakken nieuwtjes? Schrijf je hieronder dan vrijblijvend in op onze nieuwsbrief:
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via het contactformulier!