Hoe stuur ik mijn pakket retour?

Je pakket van Silhouette retourneren doe je zo: Voor onze Nederlandse klanten: Pak de schoenendoos die je terug wilt sturen netjes in met het bruine papier of ander inpakpapier. Heb je dat niet in huis? Wees creatief; gebruik een vuilniszak die je dicht plakt met tape of gebruik iets anders...
Lees verder »

Kan ik verzoekjes doorgeven voor de bezorger?

Regelmatig vinden wij op de orders van klanten verzoekjes voor de bezorgers van PostNL. Van ‘wil je bellen als je voor de deur staat, want de bel doet het niet’ tot ‘als er niemand thuis is mag het pakket in de schuur achtergelaten worden’ tot ‘je mag wel bij de...
Lees verder »

Wanneer krijg ik de track & trace info van mijn pakket?

Natuurlijk wil je graag weten wanneer jouw nieuwe hoge hakken geleverd worden. Heb je op een werkdag besteld voor 12.00u? Dan wordt het pakket in 99% van de gevallen dezelfde dag nog verstuurd. Heb je op een werkdag besteld na 12.00u, dan is de kans groot dat het pakket de...
Lees verder »

Volgens mij heb ik mijn adres niet goed ingevuld… wat nu?

Zodra je merkt, bijvoorbeeld na het controleren van jouw orderbevestiging, dat jouw adres niet correct is, neem je natuurlijk zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen proberen te voorkomen dat het foute adres op het pakje komt of proberen het pakket om te leiden naar het juiste adres...
Lees verder »

Wat zijn jullie verzendkosten?

Voor bestellingen van artikelen die niet in de sale zijn met een prijs van € 49,95 of meer en bezorging in Nederland is verzending gratis. Bij een bestelling met een totaalbedrag onder € 49,95 wordt er € 5,95 aan verzendkosten berekend. Voor bestellingen van artikelen die in de sale zijn...
Lees verder »

Wordt mijn bestelling discreet verstuurd?

Absoluut. Discretie staat bij ons hoog in het vaandel! Jouw schoenen of laarzen worden zorgvuldig verpakt in de passende schoenen- of laarzendoos. Deze doos wordt verpakt in bruin papier, dat speciaal geschikt is voor de verzending van pakketten. Op het pakket vind je een blanco adreszegel. A ls afzender wordt...
Lees verder »

Ik wil mijn bestelling in de winkel afhalen. Kan dit?

Natuurlijk kan dit. Tijdens het afrekenen kun je de optie kiezen ‘ophalen in de winkel’. Wil je het door iemand anders laten ophalen? Ook dat kan. Plaats je order, en vermeld bij de opmerkingen wanneer en door wie het wordt opgehaald. Laat de persoon die namens jou de order komt ophalen, een...
Lees verder »
Wil je op de hoogte blijven de laatste hoge hakken nieuwtjes? Schrijf je hieronder dan vrijblijvend in op onze nieuwsbrief:
Selecteer lijst(en):

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via het contactformulier!

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?