Regelmatig vinden wij op de orders van klanten verzoekjes voor de bezorgers van DHL.

Van ‘wil je bellen als je voor de deur staat, want de bel doet het niet’ tot ‘als er niemand thuis is mag het pakket in de schuur achtergelaten worden’ tot ‘je mag wel bij de buren op nummer X leveren maar niet op nummer Y’.

Helaas hebben we geen mogelijkheid om dit soort verzoeken in te vullen in het (automatische) programma voor het maken van de verzendlabels.

Dus helaas, verzoeken zoals hierboven vermeld komen helaas niet bij de bezorger aan…

Wil je er zeker van zijn dat je je pakket de volgende werkdag hebt (bij bestelling en betaling voor 15.00u)?

Laat je pakket dan bijvoorbeeld al direct op een servicepunt afleveren.
Dit kun je aangeven in het bestelproces.

Geef je een huisadres op? Dat is natuurlijk ook helemaal prima!
Bij het afleveren moet er voor ontvangst worden getekend.
Ben je niet thuis, dan probeert de bezorger het bij de buren.
Zijn die er ook niet, dan gaat het pakket automatisch naar het dichtstbijzijnde servicepunt.

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?