Ik heb na mijn bestelling geen orderbevestiging gehad…. en nu?
Als je een order hebt geplaatst, ontvang je altijd automatisch een bestelbevestiging per email. Lees deze even goed door – is alles compleet? Klopt je
Wanneer krijg ik de track & trace info van mijn pakket?
Natuurlijk wil je graag weten wanneer jouw nieuwe hoge hakken geleverd worden. Heb je op een werkdag besteld voor 15.00u? Dan wordt het pakket in
Volgens mij heb ik mijn adres niet goed ingevuld… wat nu?
Zodra je merkt, bijvoorbeeld na het controleren van jouw orderbevestiging, dat jouw adres niet correct is, neem je natuurlijk zo snel mogelijk contact met ons
Wordt mijn bestelling discreet verstuurd?
Absoluut. Discretie staat bij ons hoog in het vaandel! Jouw schoenen of laarzen worden zorgvuldig verpakt in een schoenen- of laarzendoos. Deze doos wordt verpakt
Ik wil mijn bestelling in de winkel afhalen. Kan dit?
Natuurlijk kan dit. Tijdens het afrekenen kun je de optie kiezen ‘ophalen in de winkel’. Wil je het door iemand anders laten ophalen? Ook dat kan. Plaats
Is de voorraad op de website, die bij het artikel staat vermeld, actueel?
De voorraad van onze webshop is gekopppeld aan de voorraad van onze winkels. Alle artikelen die wij online hebben staan, zijn daadwerkelijk uit voorraad leverbaar.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
In verband met de privacy en drukte in onze winkel kunnen wij telefonisch helaas geen orders aannemen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn Pleaser hakken in huis heb?
Op zoek naar Pleaser schoenen of laarzen? Silhouette heeft al jarenlang een zeer breed assortiment aan Pleaser hakken op voorraad. De voorraad staat bij ons
Wil je op de hoogte blijven de laatste hoge hakken nieuwtjes? Schrijf je hieronder dan vrijblijvend in op onze nieuwsbrief:
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via het contactformulier!