Kan ik mijn bestelling annuleren?

Jazeker. Dit kun je doen door ons een WhatsApp bericht of een e-mail te sturen, waarin je meldt dat je de order wilt annuleren. Is je bestelling nog niet onderweg naar je? Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we eenmalig je order kosteloos annuleren. Gebeurt het daarna nog...
Lees verder »

Volgens mij heb ik mijn adres niet goed ingevuld… wat nu?

Zodra je merkt, bijvoorbeeld na het controleren van jouw orderbevestiging, dat jouw adres niet correct is, neem je natuurlijk zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen proberen te voorkomen dat het foute adres op het pakje komt of proberen het pakket om te leiden naar het juiste adres...
Lees verder »
Wil je op de hoogte blijven de laatste hoge hakken nieuwtjes? Schrijf je hieronder dan vrijblijvend in op onze nieuwsbrief:
Selecteer lijst(en):

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via het contactformulier!

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?