Jazeker. Dit kun je doen door ons een WhatsApp bericht of een e-mail te sturen, waarin je meldt dat je de order wilt annuleren.

Is je bestelling nog niet onderweg naar je?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we eenmalig je order kosteloos annuleren. Gebeurt het daarna nog een keer, dat je een order plaatst en wilt annuleren? Dan zijn we genoodzaakt om € 2,95 administratiekosten te berekenen. Dit omdat er aan elke geplaatste order kosten verbonden zitten die wij eenmalig uit coulance voor onze rekening nemen, maar bij meermaals annuleren van orders berekenen we die door aan jou.

Is je bestelling al onderweg?

Dan kun je het pakket bij aflevering weigeren. De bezorger plakt er dan een sticker op dat je het pakket weigert en neemt het pakket weer mee terug. Het wordt dan weer bij ons teruggebracht. Zodra het pakket retour is, verwerken wij jouw order, echter, er worden wel verzendkosten in rekening gebracht. Ook kosten die berekend zijn voor de betaalmethode die je hebt gekozen bij het plaatsen van de order worden niet terugbetaald.
Houd er rekening mee, dat het een tijdje kan duren voordat jouw pakket na weigering bij ons retour is.
Het logistieke proces van een geweigerd pakket is anders dan van een regulier te bezorgen pakket.

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?