Als je een order hebt geplaatst, ontvang je altijd automatisch een bestelbevestiging per email.
Lees deze even goed door - is alles compleet? Klopt je adres? Staat je huisnummer ingevuld?

We gaan met jouw order aan de slag en houden je per email op de hoogte van de voortgang.

Heb je enkele minuten na het plaatsen van jouw order nog altijd geen bevestiging van je bestelling ontvangen?

Kijk dan eerst even in je spam-folder, zeker als je een Gmail- of Hotmail-account hebt voordat je ons een bericht stuurt!

Wij merken, dat zowel Gmail als Hotmail ons snel aanmerken als 'spam'.
En dan komt ons bericht dus niet in je inbox, maar in je spamfolder.
Zie het screenshot van een voorbeeld-Gmail-inbox hieronder.

Heb je in je spamfolder gekeken, maar vind je ook daar geen bericht van Silhouette? Neem dan even contact met ons op. Wellicht is er een spelfout geslopen in je mailadres.

Silhouette geen mail ontvangen na bestelling

 

 

 

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?