Als je een order hebt geplaatst, ontvang je altijd automatisch een bestelbevestiging per email. Lees deze even goed door - is alles compleet? Klopt je adres? Staat je huisnummer ingevuld? We gaan met jouw order aan de slag en houden je per email op de hoogte van de voortgang. Heb je enkele minuten na het plaatsen van jouw order nog altijd geen bevestiging van je bestelling ontvangen? Kijk dan eerst even in je spam-folder, zeker als je een Gmail- of Hotmail-account hebt voordat je ons een bericht stuurt! Wij merken, dat zowel Gmail als Hotmail ons snel aanmerken als 'spam'. En dan komt ons bericht dus niet in je inbox, maar in je spamfolder. Zie het screenshot van een voorbeeld-Gmail-inbox hieronder. Heb je in je spamfolder gekeken, maar vind je ook daar geen bericht van Silhouette? Neem dan even contact met ons op. Wellicht is er een spelfout geslopen in je mailadres. Silhouette geen mail ontvangen na bestelling      
Natuurlijk wil je graag weten wanneer jouw nieuwe hoge hakken geleverd worden. Heb je op een werkdag besteld voor 15.00u? Dan wordt het pakket in 99% van de gevallen dezelfde dag nog verstuurd. Heb je op een werkdag besteld na 15.00u, dan is de kans groot dat het pakket de volgende dag verzonden wordt, maar als onze logistieke partner, die de pakketten bij ons in Rotterdam ophaalt, wat later is, worden ook orders die later binnen zijn gekomen vaak nog verwerkt. In de loop van de avond worden de orders door ons verder verwerkt en ontvang je een persoonlijke e-mail met informatie over jouw order. Als je deze mail gekregen hebt, krijg je, zodra jouw pakket de eerste scan in het sorteercentrum heeft gehad, van onze logistieke partner jouw traceercode. Op dit moment wordt de track & trace informatie verstrekt door GoParcel. Voor onze Belgische klanten geldt, dat de traceerlink volgt als het pakket de grens gepasseerd is. Het pakket wordt door PostNL België bij onze Belgische klanten bezorgd aan huis, of op een nabij gelegen servicepunt. Houd je mail dus in de gaten! Wil je er zeker van zijn dat je het pakket zo snel mogelijk ontvangt? Zorg er dan voor dat je het pakket laat afleveren op een DHL servicepunt (of PostNL België voor onze Belgische klanten) wat ruime openingstijden hanteert. Ben je namelijk niet thuis, dan neemt de bezorger het pakket vaak weer mee, om het op een ander moment weer af te leveren. Of wordt het bij jouw buren bezorgd, die misschien niet thuis zijn als jij je pakket bij hen wilt ophalen. Houd er overigens rekening mee, dat in periodes met feestdagen de bezorging kan afwijken van wat hierboven vermeld staat. Piekdrukte, bijvoorbeeld rondom dagen als Black Friday en de Kerstperiode, is niet in te plannen voor de bezorgers. Ze doen er natuurlijk alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen maar het blijft mensenwerk. Wil je er zeker van zijn dat je in deze enorm drukke periodes je artikelen op tijd ontvangt? Houd dan op voorhand rekening met een langere levertijd.
Zodra je merkt, bijvoorbeeld na het controleren van jouw orderbevestiging, dat jouw adres niet correct is, neem je natuurlijk zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen proberen te voorkomen dat het foute adres op het pakje komt of proberen het pakket om te leiden naar het juiste adres maar kunnen dit niet garanderen. Let op: controleer de ingevoerde gegevens op jouw order goed! Als jouw pakket niet geleverd kan worden omdat je een foutief of niet-compleet afleveradres hebt opgegeven, dan komt het pakket naar ons retour. Er zijn dan twee opties:
  1. je wilt het pakket toch ontvangen - wij zullen jou vragen (opnieuw) verzendkosten voor jouw order te betalen, voordat we jouw pakket nogmaals kunnen toesturen;
  2. je wilt het pakket niet meer ontvangen en de order laten vervallen - wij zullen een bedrag van €5,95 voor gemaakte verzendkosten inhouden op de retourbetaling.
 
Absoluut. Discretie staat bij ons hoog in het vaandel! Jouw schoenen of laarzen worden zorgvuldig verpakt in een schoenen- of laarzendoos. Deze doos wordt verpakt in bruin papier, dat speciaal geschikt is voor de verzending van pakketten. Op het pakket vind je een blanco adreszegel. Als afzender wordt alleen ‘Online Shop’ vermeld en het retouradres. Dit is geen keuze van ons, maar een verplichting die DHL ons oplegt om het pakket af te kunnen leveren. Soms worden uw schoenen of laarzen niet in de originele omdoos verstuurd. Niet alle dozen zijn even stevig en soms verpakken wij jouw zending in een andere doos om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Facturen en andere communicatie gaan via de email en nooit via de post.
Natuurlijk kan dit. Tijdens het afrekenen kun je de optie kiezen 'ophalen in de winkel'. Wil je het door iemand anders laten ophalen? Ook dat kan. Plaats je order, en vermeld bij de opmerkingen wanneer en door wie het wordt opgehaald. Laat de persoon die namens jou de order komt ophalen, een kopie meenemen van het orderformulier; een printscreen op een telefoon is ook voldoende. Wij vragen deze persoon zich wel in de winkel te legitimeren, zodat we weten dat we het pakketje aan de goede persoon meegeven.
De voorraad van onze webshop is gekopppeld aan de voorraad van onze winkels. Alle artikelen die wij online hebben staan, zijn daadwerkelijk uit voorraad leverbaar. Is jouw maat in het rijtje met maatopties online te selecteren, dan is deze maat in de winkel ook beschikbaar. Staat jouw maat er in het rijtje online niet bij, dan is deze maat ook niet meer leverbaar in de winkel. In heel incidentele gevallen wordt er zowel in de webshop als in de winkel tegelijkertijd een bepaalde maat van een artikel verkocht en kan het voorkomen dat het artikel niet meer leverbaar is. Dit komt echter zeer zelden voor. Waarom zijn de voorraad van de winkel en de webshop aan elkaar gekoppeld? Wij hebben zó veel verschillende modellen in allerlei kleuren, dat het ondoenlijk is per model enorme voorraden aan te houden. Wij kiezen voor een breed assortiment, met veel keuze, maar met een beperkte hoeveelheid per artikel. Zo heb je volop keuze en kunnen wij niet alleen onze winkelklanten veel keuze bieden, maar ook de webshopklanten!
In verband met de privacy en drukte in onze winkel kunnen wij telefonisch helaas geen orders aannemen.
Op zoek naar Pleaser schoenen of laarzen? Silhouette heeft al jarenlang een zeer breed assortiment aan Pleaser hakken op voorraad. De voorraad staat bij ons zelf in het magazijn achter de winkel. Een slordige 3.500 paar in totaal..... Daar moet iets leuks tussen zitten, toch? Bij ons werkt het als volgt: Is je maat beschikbaar tijdens het bestellen? Ja? En bestel je de hakken op werkdagen voor 15.00u? Dan worden de hakken dezelfde dag nog verstuurd! Dus niet 2 weken of langer wachten op je nieuwe hakken. Gewoon de volgende werkdag in huis :-) Silhouette Schoenen is dé Pleaser specialist waar je je favoriete schoenen gewoon kunt passen en voelen in onze winkel in het centrum van Rotterdam. Dus een échte Pleaser winkel. Geen online shop die een volledige catalogus van de leverancier inscant, en vervolgens claimt alles te kunnen leveren. Wij durven aan om te zeggen: wij zijn dé winkel met de meeste Pleasers op voorraad in Nederland en België. En met onze kennis en kunde (we hebben al meer dan 45 jaar ervaring met de verkoop van hoge hakken!) helpen we jou graag aan een paar goed passende Pleasers. Zodat je zeker weet, dat ze niet alleen leuk zijn op een plaatje, maar dat ze ook goed bij jouw voetvorm passen zodat je er lang op uit de voeten kunt!
Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?