Voor onze Nederlandse klanten:
Bij je order heb je een pakbon/factuur, retour instructie en adreslabel gekregen.
Lees de retour instructie even goed door om misverstanden te voorkomen.

Pak je pakketje met de schoenen/laarzen netjes in (een plakbandje om de schoenendoos valt hier helaas niet onder…..) en plak het adreslabel hierop. Breng daarna je pakket naar een DHL of PostNL servicepunt van je keuze. Hier betaal je direct de kosten van het retour sturen van het pakket. Bewaar het verzendbewijsje met de track & trace code dat je krijgt goed totdat je retour afgehandeld is door ons. Mocht er een probleem met de verzending van het pakket zijn dan heb je dit bewijs nodig om een onderzoek op te starten. Verantwoordelijkheid van het pakket ligt bij jou totdat het pakket bij ons afgeleverd is.
Heb jij verzendkosten betaald voor de heenreis en je stuurt de hele order retour? Dan krijg je deze natuurlijk gewoon terug.

Voor onze Belgische klanten:
Helaas kunnen wij aan onze buitenlandse klanten de verzendkosten voor de heenreis niet vergoeden. Daarom bieden wij de retourkosten voor een speciaal tarief aan. In jouw order zit een retourlabel welke je op je pakket kunt plakken. Het pakket breng je daarna bij een PostNL servicepunt in je buurt. Als je dit label gebruikt wordt automatisch €3.95 in rekening gebracht voor de kosten van de retour. Ervaring leert dat BPost ongeveer €16,- voor een pakket rekent naar Nederland.
Wil je jouw order omruilen? Laat het ons vooraf even weten. Dan kunnen we samen even overleggen wat de minst kostbare optie is om jouw retour snel te verwerken!

Mocht je de retourinstructie al weg gegooid hebben, hier kun je hem nog een keer nalezen:
Retour instructie NL-BE

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?