Voor onze Nederlandse klanten:
Bij je order heb je een pakbon/factuur, retour instructie en adreslabel gekregen.
Lees de retour instructie even goed door om misverstanden te voorkomen.

Pak je pakketje met de schoenen/laarzen netjes in (een plakbandje om de schoenendoos valt hier helaas niet onder…..) en plak het adreslabel hierop. Breng daarna je pakket naar een DHL of PostNL servicepunt van je keuze. Hier betaal je direct de kosten van het retour sturen van het pakket. Bewaar het verzendbewijsje met de track & trace code dat je krijgt goed totdat je retour afgehandeld is door ons. Mocht er een probleem met de verzending van het pakket zijn dan heb je dit bewijs nodig om een onderzoek op te starten. De verantwoordelijkheid voor het pakket ligt bij jou totdat het pakket bij ons afgeleverd is.
Heb jij verzendkosten betaald voor de heenreis en stuur je de complete order retour? Dan krijg je deze van ons terug. Je betaalt dus altijd maar 1x verzendkosten.

Let op! Het kan zijn dat jouw pakket bij ons aangeboden wordt als we gesloten zijn. Het pakket wordt dan automatisch bij een servicepunt afgeleverd. Totdat wij het pakket in onze handen hebben, zijn wij niet verantwoordelijk voor jouw retour. Meld een afgeleverd pakket op een servicepunt dan ook altijd aan ons zodat we weten waar we het pakket op moeten halen. Bij geen melding zijn wij niet op de hoogte en kunnen we het pakket ook niet ophalen. 

Voor onze Belgische klanten:
Helaas kunnen wij aan onze buitenlandse klanten de verzendkosten voor de heenreis niet vergoeden. Daarom bieden wij de retourkosten voor een speciaal tarief aan. In jouw order zit een retourlabel welke je op je pakket kunt plakken. Het pakket breng je daarna bij een PostNL servicepunt in je buurt. Als je dit label gebruikt wordt automatisch €3.95 in rekening gebracht voor de kosten van de retour. Ervaring leert dat BPost ongeveer €16,- voor een pakket rekent naar Nederland.
Wil je jouw order omruilen? Laat het ons vooraf even weten. Dan kunnen we samen even overleggen wat de minst kostbare optie is om jouw retour snel te verwerken!

Mocht je de retourinstructie al weg gegooid hebben, hier kun je hem nog een keer nalezen:
Retour instructie NL-BE

Let op! Het kan zijn dat jouw pakket bij ons aangeboden wordt als we gesloten zijn. Het pakket wordt dan automatisch bij een servicepunt afgeleverd. Totdat wij het pakket in onze handen hebben, zijn wij niet verantwoordelijk voor jouw retour. Meld een afgeleverd pakket op een servicepunt dan ook altijd aan ons zodat we weten waar we het pakket op moeten halen. Bij geen melding zijn wij niet op de hoogte en kunnen we het pakket ook niet ophalen. 

Als je je pakket niet terugstuurt, zoals je het min of meer ontvangen hebt – dat wil zeggen, de schoenen netjes verpakt, zodat ze niet kunnen beschadigen tijdens het transport en de doos verpakt in papier of een plastic tas – dan moeten wij helaas kosten in rekening brengen. Schoenen die tijdens het transport, doordat ze niet goed verpakt waren, beschadigen, kunnen wij niet meer als nieuw verkopen. Een schoenendoos, die met een simpel plakbandje dicht is geplakt en waar bovenop een groot verzendlabel zit, kunnen wij niet meer gebruiken om de schoenen aan een andere klant in mee te geven. Zie het als volgt: stuur het pakketje terug, zoals jij het graag zou willen ontvangen!
De kosten voor het niet-correct terugsturen van jouw aankoop kunnen oplopen tot 20% van de orderwaarde, met een minimum van Euro 6,95.

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?