Op 7 september kregen wij een negatieve beoordeling van Sylvia.
Niet alleen kregen we 1 ster op Google, we kregen ook 1 ster op Klantenvertellen.nl/Kiyoh.com, het platform waarbij wij aangesloten zijn.
Natuurlijk mag Sylvia ons een negatieve beoordeling geven, dat is haar goed recht.
Maar om dat nu te doen, terwijl we nog midden in een whatsappgesprek zitten, is wel een beetje jammer…
Gelukkig mogen wij op zowel Google als Kiyoh een reactie geven op een beoordeling van een klant.
Dus dat heb ik ook gedaan.
Bij een negatieve, onterechte review plaatsen wij echter altijd op een besloten pagina schermafdrukken van emails of whatsappgesprekken, uiteraard geanonimiseerd.
Dit omdat wij transparant willen zijn naar lezers van de reviews.
De link naar dit bericht is dan ook te vinden in ons antwoord op de negatieve review en wordt verder nergens geplaatst.
Hartelijke groet, Sandra – Silhouette