Als je vandaag een bestelling plaatst, krijg je direct een bestelbevestiging van ons per mail. Wij gaan aan de slag en verwerken jouw order direct.

Als je betaalt via iDeal, CreditCard, ApplePay, Billink, PayPal, BanContact, KBC/CBC, ING Home’Pay of Sofort, wordt je pakket direct na je betaling verstuurd. Wij krijgen van onze betaalpartner de bevestiging dat je betaald hebt en maken de zending direct voor je in orde.

Als je de optie ‘overboeking’ kiest, dan wordt het pakket verstuurd zodra jouw betaling bij ons bijgeschreven is. Dit kan soms enkele dagen duren! Wil je er zeker van zijn dat jouw order snel verstuurd wordt, kies dan bij voorkeur één van de andere betaalmogelijkheden. Wij kunnen de artikelen die jij met een overboeking wilt betalen, niet voor je reserveren. Het kan dus zijn, dat als jouw overschrijving bij ons binnen is, het artikel niet meer leverbaar is omdat het uitverkocht is.

PostNL verzorgt het vervoer van jouw pakket in Nederland voor lerveringen op een huisadres. Leveringen op een servicepunt worden verzorgd door DHL. In principe geldt de regel: “vandaag voor 12:00 uur jouw betaling ontvangen, de volgende werkdag bezorgd”. Helaas zijn we afhankelijk van mensenwerk en kan het wel eens gebeuren dat je pakket een dag later wordt bezorgd. Heb je het pakket dan nog niet ontvangen, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem dan even contact met ons op. Vermeld jouw ordernummer in je bericht; dat zoekt voor ons een stuk makkelijker.

Ben je niet thuis als je pakket afgeleverd wordt? Dan wordt jouw order afgeleverd bij je buren, of het pakket wordt doorgestuurd naar een servicepunt in de buurt. Check in dat geval de track & trace link voor meer informatie.

Wil je niet dat jouw order bij je buren bezorgd wordt, kies dan voor levering op een DHL servicepunt. Zo kun je jouw pakket ophalen wanneer het jou uitkomt. Zorg ervoor dat je de goede adresgegevens van het servicepunt invult bij ‘leveren op een ander adres’. Silhouette.nl is niet verantwoordelijk voor foutieve afleveradressen, extra verzendkosten komen rekening van de klant. 

Je ontvangt van onze vervoerder een track & trace code zodat je je zending kunt volgen. Bij het leveren van het pakket moet voor ontvangst getekend worden door de ontvanger.

Wij maken gebruik van de mogelijkheid van de vervoerder om jouw zending bij de buren af te laten leveren. Uiteraard wordt jouw pakket discreet verpakt verstuurd met als afzender ‘Online shop’, zodat je jouw nieuwe hoge hakken met een gerust hart bij nieuwsgierige buren kunt laten bezorgen ;-).

Woon je in België, dan bezorgen wij met PostNL België. Je hebt je pakket dan meestal ook de volgende werkdag al in huis.

Wil je het pakket op een afleveradres buiten Nederland of België ontvangen? Dan word je per e-mail op de hoogte gebracht van de levertijd, omdat deze per land verschilt.

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?