Wijzigen & annuleren2019-08-01T09:45:27+02:00

Wijzigen / annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?2019-06-25T00:00:00+02:00

Jazeker! Dit kan alleen als je bestelling nog niet onderweg is naar je. Is je bestelling al onderweg? Dan kan je het pakket bij aflevering weigeren, het pakket komt dan retour naar ons. Helaas zijn we wel genoodzaakt om verzendkosten te berekenen. Ook eventuele kosten voor de betaalmethode wordt niet terug betaald.

Volgens mij heb ik mijn adres niet goed ingevuld… wat nu?2019-06-25T00:00:00+02:00

Zodra je merkt, bijvoorbeeld na het controleren van jouw orderbevestiging, dat jouw adres niet correct is, neem je natuurlijk zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen proberen te voorkomen dat het foute adres op het pakje komt of proberen het pakket om te leiden naar het juiste adres maar kunnen dit niet garanderen.

Let op: controleer de ingevoerde gegevens op jouw order goed! Als jouw pakket niet geleverd kan worden omdat je een foutief of niet-compleet afleveradres hebt opgegeven, dan komt het pakket naar ons retour. Er zijn dan twee opties:

  1. je wilt het pakket toch ontvangen – wij zullen jou vragen (opnieuw) verzendkosten voor jouw order te betalen, voordat we jouw pakket nogmaals kunnen toesturen;
  2. je wilt het pakket niet meer ontvangen en de order laten vervallen – wij zullen een bedrag van Euro 4,95 voor gemaakte verzendkosten inhouden op de retourbetaling.

 

Hoe kan ik me afmelden voor jullie nieuwsbrief?2019-06-25T00:00:00+02:00

Op de laatste nieuwsbrief die je van ons ontvangen hebt, vind je een ‘unsubscribe’-link. Deze kun je aanklikken om jezelf te verwijderen van onze mailinglijst. 

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via het contactformulier!

Als eerste het hoge hakken nieuws ontvangen?

Retour en garantie

Mijn track&trace-info van de retourzending zegt dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb nog niks gehoord?2020-01-07T17:35:38+01:00

Dat kan helemaal kloppen!

In de regel worden de retourzendingen in de middag bij ons in de winkel afgeleverd. Als het op dat moment druk is, kan het zijn dat het afhandelen van de retouren doorgeschoven wordt naar de volgende ochtend. Ons streven blijft om binnen 24 uur na het ontvangen van het pakket de retourprocedure af te ronden.

Stuur je je pakket terug vanuit België?
Dan duurt het wat langer voordat jouw retourzending bij ons in de winkel in Rotterdam aankomt.
Voor het speciale tarief van Euro 2.95 kun je gebruikmaken van onze retourservice, die wij samen met onze logistieke partner opgezet hebben om tegemoet te komen in de (hoge) kosten voor retourneren vanuit België.
Als je via onze website een retour aanmaakt, en de traceercode van deze retourzending de status ‘afgeleverd’ heeft, dan ligt het pakket klaar op het tussendepot van onze logistieke partner. Vanuit daar gaat het terug naar Dordrecht en komt het terug naar onze winkel in Rotterdam. Er zitten dus een paar extra schijven tussen.
Heb je twee weken na het retourzenden van jouw pakket vanuit België nog niets van ons gehoord? Laat het ons dan even weten!

Retour label aanmaken2019-06-25T00:00:00+02:00

Ben je niet tevreden over je aankoop en wil je je pakket retour sturen naar ons? Volg dan de onderstaande stappen om het jezelf en ons zo makkelijk mogelijk te maken!

Is je maat niet goed en wil je deze omruilen? Of wil je een ander model? Neem dan eerst contact met ons op via het contactformulier.

Wil je (een deel van) je aankoop retoursturen en het geld terug ontvangen? Volg dan de onderstaande stappen:

– Vul het orderformulier, dat je bij je bestelling hebt gekregen, in en stop dit bij de schoenen of laarzen in de doos;
– Verpak de schoenendoos in een omdoos of in inpakpapier zodat deze het transport naar ons goed doorstaat;
– Maak hieronder (klik op de groene button) je retourlabel aan;
– Print het retourlabel met de barcode en plak deze op het pakket;
– Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde DHL-servicepunt

Op het DHL-servicepunt wordt de barcode gescand en krijg je van de medewerker een ontvangstbevestiging. Bewaar deze bevestiging totdat jouw retour bij ons ontvangen en verwerkt is! Houd er rekening mee, dat het een aantal dagen kan duren voordat jouw retour verwerkt is. Heb je na een week, nadat je het pakket hebt ingeleverd, nog niets gehoord van ons? Neem dan contact met ons op.

Als je op de groene button ‘Retourlabel aanmaken‘ klikt, word je doorgestuurd naar de site van de vervoerder (Goparcel.nl).
Hier zie je staan dat het pakket retour gestuurd moet worden naar Online Shop. Onze pakketten worden verstuurd onder de naam Online Shop omdat wij discretie zeer hoog in het vaandel hebben staan! Wees gerust, je pakket komt dus gewoon bij Silhouette terecht ;-).

Vul je order-/bestelnummer en de postcode in van het adres waarop jij jouw pakket geleverd hebt gekregen en doorloop de vervolgstappen. Bij de laatste stap kun je je retourlabel downloaden en uitprinten. Je betaalt voor het maken van het label geen kosten en ook aan de balie bij het DHL-servicepunt hoef je geen kosten te betalen. Deze worden verrekend met de retourbetaling, zie hieronder.

De retourkosten zijn voor jouw rekening, maar:
… heb je voor de ‘heenreis’ van jouw order portokosten betaald? Dan zou je deze van ons terugkrijgen, als je je complete bestelling terugstuurt. Het is administratief echter gemakkelijker, de kosten van de retourzending en de heenzending met elkaar te verrekenen. Het volledige aankoopbedrag wordt naar jouw rekening overgemaakt en de kosten van de heenzending en retourzending worden met elkaar verrekend. Jij betaalt dus één keer portokosten (die heb je betaald toen je je bestelling plaatste) én wij betalen dus een keer portokosten voor jouw order (namelijk de retourkosten van jouw zending).
…heb je voor de ‘heenreis’ van jouw order geen portokosten betaald? Dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten van de retourzending à € 4,95 worden ingehouden op het retour te betalen aankoopbedrag.

Retour label aanmaken
Mijn schoenen of laarzen zijn stuk. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?