Er zijn in de regel twee redenen waarom jouw pakket naar ons teruggestuurd wordt. Hieronder lees je hier meer over.
  • Jouw pakket heeft een week op een servicepunt voor je klaargelegen, maar is niet door jou afgehaald.

Als jouw pakket niet op je huisadres geleverd kan worden, bijvoorbeeld omdat je niet thuis bent op het moment van levering, dan wordt jouw zending doorgestuurd naar een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Ook kun je ervoor kiezen bij het bestelproces om je order rechtstreeks bij een servicepunt te laten bezorgen, omdat dat gemakkelijker voor je is of omdat je liever je pakket niet aan de deur wilt ontvangen vanwege discretie. In deze gevallen ligt het pakket een week voor jou klaar om opgehaald te worden bij het servicepunt. Haal je jouw pakket om welke reden dan ook niet op? Dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd. Pakketten die niet opgehaald worden, gaan via een andere procedure terug naar ons waardoor de retourzending zelf een paar dagen langer kan duren dan van een 'gewoon' pakketje. Zodra je pakket teruggekomen is bij ons, zullen we deze behandelen als een retourzending en laten we je weten dat je retour verwerkt is via e-mail. Wil je de schoenen of laarzen alsnog graag hebben? Dan kun je een nieuwe order plaatsen in onze webshop.

De kosten die we rekenen voor een niet-afgehaald pakket liggen op € 9.95.

Deze kosten zijn opgebouwd uit de daadwerkelijke verzendkosten plus de 'onbezorgbaar retour'-toeslag, die wij moeten betalen, omdat PostNL wel werk aan jouw zending heeft gehad en deze kosten aan ons doorberekent. Daarnaast berekenen we een kleine toeslag voor de onnodige werkzaamheden die wij hebben moeten verrichten. Daarnaast worden de bijkomende kosten voor de gekozen betaalmethode niet gecrediteerd.
  • Jouw pakket kon niet geleverd worden doordat je een foutief adres hebt opgegeven.

Heb je bij het plaatsen van een order een verkeerd adres ingevuld en kan je pakket niet geleverd worden? Dan komt jouw pakket naar ons retour. Ook dan worden de hierboven vermelde kosten van € 9.95 gerekend. Daarnaast worden de bijkomende kosten voor de gekozen betaalmethode niet gecrediteerd. Opnieuw toesturen van jouw pakket kost €8.95. Let er dus bij het plaatsen van jouw order goed op, dat je het juiste adres invult! Laat je je order op jouw werk bezorgen, vermeld dan ook de naam van het bedrijf waar je werkt bij het leveradres. En heb je een toevoeging bij je straat, bijvoorbeeld een A, B, C, kamer I of HS? Vermeld dit dan ook duidelijk als je jouw order plaatst. Commentaar als 'drie keer kloppen, want de bel doet het niet', kunnen niet verwerkt worden op het verzendlabel. Het is dan verstandiger je pakket rechtstreeks naar een servicepunt te laten sturen, om misverstanden bij de levering te voorkomen. Klopt jouw adres wél en kan het niet geleverd worden door een fout van de vervoerder? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan een melding aanmaken in de portal van onze logistieke partner. Indien het pakket buiten jouw schuld om niet bezorgd kon worden, worden de kosten van € 9.95 uiteraard niet berekend. 
Je hoge hakken snel in huis! Dat moet lukken, want alles wat je in onze webshop ziet, hebben wij op voorraad in onze winkel in Rotterdam. Wil je een weten wanneer je bestelling geleverd wordt? Dit hangt van een aantal factoren af, onder andere van het tijdstip van bestellen en het tijdstip van het ophalen van de pakketten door onze logistieke partner. Bestel je meerdere paren van dezelfde maat? Reken dan op 1 extra dag voor het verzendklaar maken van je bestelling. We hebben van alle producten 1 maat op voorraad in onze winkel. Eventuele extra paren moeten vanuit ons externe magazijn komen 🚚. Onze logistieke partner haalt de pakketten van maandag tot en met vrijdag op. De ene dag komt deze chauffeur net wat eerder, de andere dag net wat later. Bestel je op een dinsdag tot en met vrijdag na 12:00 uur maar is de chauffeur nog niet langs geweest? Dan proberen we er natuurlijk voor te zorgen dat jouw pakket nog mee kan op dezelfde dag dat je bestelt! Zodra jouw pakket is opgehaald door de vervoerder en het pakket de eerste scan heeft gehad in het sorteercentrum, krijg je van de vervoerder jouw traceercode per e-mail en kun je jouw zending volgen. Hieronder in de tabel vind je de 'deadline' voor je bestelling. Onze pakketten worden klaargemaakt in onze winkel in Rotterdam Centrum. Bij grote drukte in de winkel, met Feestdagen (Pasen, Hemelvaart, Koningsdag, etc.) of bij uitval van onze collega's kan het gebeuren dat we het niet voor elkaar krijgen je pakket op tijd klaar te maken en duurt het een dagje langer voordat jouw pakket verstuurd wordt. Uiteraard behandelen we orders op volgorde van binnenkomst en is jouw order dan de volgende dag als eerste aan de beurt! Hoe hard we ook ons best doen - het moment van levering hangt niet alleen van het moment af dat wij jouw pakket meegeven met de chauffeur. Soms zijn er oorzaken die een levering vertragen waarop wij geen invloed hebben. Bijvoorbeeld een fout in het sorteerproces van de vervoerder, een computerstorting, of een tekort aan personeel bij de bezorgdienst. Aan onderstaande tabel kunnen dan ook geen harde rechten worden ontleend, zoals men dat zo mooi zegt. Oftewel: soms gaat het niet zoals het moet, maar moet het maar zoals het gaat. En onthoud: voor een groot deel is het verwerken van jouw pakket nog altijd mensenwerk 😉.
Besteld op:Verstuurd op:Verwachte levering op:
MaandagDinsdagWoensdag
Dinsdag voor 12.00DinsdagWoensdag
Woensdag voor 12.00WoensdagDonderdag
Donderdag voor 12.00DonderdagVrijdag
Vrijdag voor 12.00VrijdagZaterdag
Zaterdag voor 12.00MaandagDinsdag
Zondag DinsdagWoensdag
 
We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren te vragen of zij misschien een pakje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan contact op met de klantenservice van onze vervoerder - Go Parcel. Hoe je dit doet? Bovenaan de pagina waar je je de status (track & trace pagina ) van je pakketje kunt volgen staat een contact button. Via deze manier heeft onze vervoerder direct alle gegevens van je pakket. Op deze manier heb je rechtstreeks contact met onze logistieke partner, die direct voor je aan de slag kan om jou zo snel mogelijk meer te kunnen vertellen over jouw zending
Natuurlijk wil je graag weten wanneer jouw nieuwe hoge hakken geleverd worden. Heb je op een werkdag besteld voor 12.00u? Dan wordt het pakket in 99% van de gevallen dezelfde dag nog verstuurd. Heb je op een werkdag besteld na 12.00u, dan is de kans groot dat het pakket de volgende dag verzonden wordt, maar als onze logistieke partner, die de pakketten bij ons in Rotterdam ophaalt, wat later is, worden ook orders die later binnen zijn gekomen vaak nog verwerkt. In de loop van de avond worden de orders door ons verder verwerkt en ontvang je een persoonlijke e-mail met informatie over jouw order inclusief de track & trace link. Wil je er zeker van zijn dat je het pakket zo snel mogelijk ontvangt? Zorg er dan voor dat je het pakket laat afleveren op een DHL servicepunt (of PostNL België voor onze Belgische klanten) wat ruime openingstijden hanteert. Ben je namelijk niet thuis, dan neemt de bezorger het pakket vaak weer mee, om het op een ander moment weer af te leveren. Of wordt het bij jouw buren bezorgd, die misschien niet thuis zijn als jij je pakket bij hen wilt ophalen. Houd er overigens rekening mee, dat in periodes met feestdagen de bezorging kan afwijken van wat hierboven vermeld staat. Piekdrukte, bijvoorbeeld rondom dagen als Black Friday en de Kerstperiode, is niet in te plannen voor de bezorgers. Ze doen er natuurlijk alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen maar het blijft mensenwerk. Wil je er zeker van zijn dat je in deze enorm drukke periodes je artikelen op tijd ontvangt? Houd dan op voorhand rekening met een langere levertijd.
Op zoek naar Pleaser schoenen of laarzen? Silhouette heeft al jarenlang een zeer breed assortiment aan Pleaser hakken op voorraad. De voorraad staat bij ons zelf in het magazijn achter de winkel. Een slordige 3.500 paar in totaal..... Daar moet iets leuks tussen zitten, toch? Bij ons werkt het als volgt: Is je maat beschikbaar tijdens het bestellen? Ja? En bestel je de hakken op werkdagen voor 12.00u? Dan worden de hakken dezelfde dag nog verstuurd! Dus niet 2 weken of langer wachten op je nieuwe hakken. Gewoon de volgende werkdag in huis :-) Silhouette Schoenen is dé Pleaser specialist waar je je favoriete schoenen gewoon kunt passen en voelen in onze winkel in het centrum van Rotterdam. Dus een échte Pleaser winkel. Geen online shop die een volledige catalogus van de leverancier inscant, en vervolgens claimt alles te kunnen leveren. Wij durven aan om te zeggen: wij zijn dé winkel met de meeste Pleasers op voorraad in Nederland en België. En met onze kennis en kunde (we hebben al meer dan 45 jaar ervaring met de verkoop van hoge hakken!) helpen we jou graag aan een paar goed passende Pleasers. Zodat je zeker weet, dat ze niet alleen leuk zijn op een plaatje, maar dat ze ook goed bij jouw voetvorm passen zodat je er lang op uit de voeten kunt!
Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?