Ben je niet tevreden over je aankoop en wil je je pakket retour sturen naar ons? Volg dan de onderstaande stappen om het jezelf en ons zo makkelijk mogelijk te maken!

Is je maat niet goed en wil je deze omruilen? Of wil je een ander model? Neem dan eerst contact met ons op via het contactformulier.

Wil je (een deel van) je aankoop retoursturen en het geld terug ontvangen? Volg dan de onderstaande stappen:

– Vul het orderformulier, dat je bij je bestelling hebt gekregen, in en stop dit bij de schoenen of laarzen in de doos;
– Verpak de schoenendoos in een omdoos of in inpakpapier zodat deze het transport naar ons goed doorstaat;
– Maak hieronder (klik op de groene button) je retourlabel aan;
– Print het retourlabel met de barcode en plak deze op het pakket;
– Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde DHL-servicepunt

Op het DHL-servicepunt wordt de barcode gescand en krijg je van de medewerker een ontvangstbevestiging. Bewaar deze bevestiging totdat jouw retour bij ons ontvangen en verwerkt is! Houd er rekening mee, dat het een aantal dagen kan duren voordat jouw retour verwerkt is. Heb je na een week, nadat je het pakket hebt ingeleverd, nog niets gehoord van ons? Neem dan