Verzendkosten2019-08-01T09:43:48+02:00

 Verzendkosten

Hoe zit het met de verzendkosten als ik wil ruilen?2019-06-25T00:00:00+02:00

De verzendkosten voor de terugzending zijn in de regel voor jouw rekening en na ontvangst van jouw schoenen of laarzen, sturen wij het nieuwe artikel naar je toe op onze kosten.

Iedere ruiling is echter anders. Wat wil je terugsturen? En welk artikel wil je ervoor in de plaats hebben? Zijn de schoenen die je liever wilt hebben, dezelfde prijs? Of zijn ze duurder of goedkoper?
Soms kan het handiger of sneller zijn, als je de nieuwe schoenen óók bestelt en daarná pas de schoenen die jij in huis hebt, terugstuurt aan ons. Neem daarom voor een ruiling altijd even eerst contact met ons op. Dan kunnen we samen even overleggen wat in jouw geval het meest handig is.

Wat zijn jullie retourkosten?2020-01-16T09:04:05+01:00

Klanten in Nederland betalen altijd bij een retour de kosten van de retourzending. Eventuele kosten van de heenreis van de zending worden verrekend met de kosten van de retourzending indien van toepassing. Zo betaal je altijd maar één keer verzendkosten, mocht jouw order toch niet naar je zin zijn.

Een verrekening van de verzendkosten voor de heenreis vindt voor onze buitenlandse klanten helaas niet plaats als de order geretourneerd wordt.

Hieronder vind je meer informatie over retourkosten:
Hoe zit dat met de retourkosten? 

Woon je niet in Nederland of België, stuur ons dan een bericht zodat we jou persoonlijk kunnen vertellen hoe het in jouw geval met de kosten van de verzending en de eventuele retourkosten zit.

 

Wat zijn jullie verzendkosten?2019-08-05T19:26:25+02:00

Voor bestellingen van € 50,00 of meer en bezorging in Nederland is verzending gratis. Onder de € 50,00 wordt er € 4,95 aan verzendkosten gerekend.

De kosten voor verzending van een pakket naar het buitenland krijg je te zien als je het land aanpast in jouw winkelmandje.

Woon je in België bijvoorbeeld dicht bij de Nederlandse grens? Dan kun je ervoor kiezen jouw pakket bijvoorbeeld op een servicepunt in Nederland te bezorgen, zodat de verzendkosten lager zijn dan naar België of zelfs gratis.

Voor België zijn de kosten van verzending € 5,95 per bestelling, ongeacht de waarde van de order. Voor onze Belgische klanten bieden wij een speciale retourservice aan via DHL. Je betaalt dan voor de retourzending van je pakket maar € 2,95; de rest van de kosten nemen wij voor onze rekening. 

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via het contactformulier!

Als eerste het hoge hakken nieuws ontvangen?

 Bezorging

Hoe lang duurt het voordat ik mijn Pleaser hakken in huis heb?2020-01-21T11:38:39+01:00

Op zoek naar Pleaser schoenen of laarzen? Silhouette heeft al jarenlang een zeer breed assortiment aan Pleaser hakken op voorraad.
De voorraad staat bij ons zelf in het magazijn achter de winkel. Een slordige 3.500 paar in totaal….. Daar moet iets leuks tussen zitten, toch?

Bij ons werkt het als volgt:
Is je maat beschikbaar tijdens het bestellen? Ja?
En bestel je de hakken op werkdagen voor 15.00u?
Dan worden de hakken dezelfde dag nog verstuurd!

Dus niet 2 weken of langer wachten op je nieuwe hakken. Gewoon de volgende werkdag in huis :-)

Silhouette Schoenen is dé Pleaser specialist waar je je favoriete schoenen gewoon kunt passen en voelen in onze winkel in het centrum van Rotterdam.
Dus een échte Pleaser winkel. Geen online shop die een volledige catalogus van de leverancier inscant, en vervolgens claimt alles te kunnen leveren.

Wij durven aan om te zeggen: wij zijn dé winkel met de meeste Pleasers op voorraad in Nederland en België.
En met onze kennis en kunde (we hebben al meer dan 45 jaar ervaring met de verkoop van hoge hakken!) helpen we jou graag aan een paar goed passende Pleasers. Zodat je zeker weet, dat ze niet alleen leuk zijn op een plaatje, maar dat ze ook goed bij jouw voetvorm passen zodat je er lang op uit de voeten kunt!

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze geleverd?2020-01-07T17:49:09+01:00

Dit hangt van een aantal factoren af, onder andere van het tijdstip van bestellen en het ophalen van de pakketten door onze logistieke partner. Zie de onderstaande tabel:

Besteld op: Verstuurd op: Levering op:
Maandag voor 15.00 Maandag Dinsdag
Dinsdag voor 15.00 Dinsdag Woensdag
Woensdag voor 15.00 Woensdag Donderdag
Donderdag voor 15.00 Donderdag Vrijdag
Vrijdag voor 15.00 Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag Dinsdag
Zondag Maandag Dinsdag

Bovenstaande dagen zijn verwachtingen. Rondom feestdagen en in drukke periodes kunnen de verwachte leverdagen anders zijn dan normaal. Aan bovenstaande tabel kunnen uiteraard geen rechten ontleend worden.

Onze logistieke partner haalt de pakketten van maandag tot en met vrijdag in onze winkel op. De ene dag komt deze chauffeur net wat eerder, de andere dag net wat later. Bestel je op een maandag tot en met vrijdag na 15:00 uur maar is de chauffeur nog niet langsgeweest? Dan proberen we er natuurlijk voor te zorgen dat jouw pakket nog mee kan op dezelfde dag dat je bestelt!
Zodra jouw pakket is opgehaald door de vervoerder en het pakket de eerste scan heeft gehad in het sorteercentrum, krijg je van de vervoerder jouw traceercode per e-mail en kun je jouw zending volgen.

Mijn pakketje is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?2019-07-09T00:00:00+02:00

We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren te vragen of zij misschien een pakje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan contact op met de klantenservice van onze vervoerder – Go Parcel. Hoe je dit doet? Bovenaan de pagina waar je je de status (track & trace pagina ) van je pakketje kunt volgen staat een contact button. Via deze manier heeft onze vervoerder direct alle gegevens van je pakket.
Op deze manier heb je rechtstreeks contact met onze logistieke partner, die direct voor je aan de slag kan om jou zo snel mogelijk meer te kunnen vertellen over jouw zending

<