Hoe stuur ik mijn pakket retour?
Voor onze Nederlandse klanten: Bij je order heb je een pakbon/factuur, retour instructie en adreslabel gekregen. Lees de retour instructie even goed door om misverstanden
Ik heb mijn bestelling binnen, maar mijn schoenen zijn beschadigd!
Voordat de schoenen/laarzen ingepakt worden worden deze nauwkeurig nagekeken op beschadigingen. Dit is mensenwerk en helaas kan het gebeuren dat we een krasje, deukje of
Ik ben te laat met retourneren….. wat nu?!
Vanaf het moment van afleveren van je bestelling, ook op een servicepunt, heb je wettelijk gezien 2 weken de tijd om de artikelen die je
Mijn track&trace-info van de retourzending zegt dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb nog niks gehoord?
Dat kan helemaal kloppen! In de regel worden de retourzendingen in de middag bij ons in de winkel afgeleverd. Als het op dat moment druk
Ik wil mijn order in de winkel aan de Karel Doormanstraat terugbrengen. Kan dat?
Natuurlijk kan dat! Uit veiligheidsoverwegingen is er in onze winkel weinig kasgeld aanwezig. Als je jouw schoenen of laarzen niet om wilt ruilen voor iets anders,
Als ik niet tevreden ben met mijn aankoop, kan ik de schoenen dan terugsturen en/of ruilen?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je nieuwe schoenen of laarzen, dan kun je je order (of een deel ervan)
Mijn schoenen of laarzen zijn stuk. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Bewaar je ordernummer goed, bijvoorbeeld door het te noteren op de doos van de schoenen of laarzen die je hebt gekocht. Of sla het laatste
In de winkel krijg ik geen geld terug als ik iets koop en het terugbreng. Op het internet wel. Waarom is dat?
In onze winkel kun je de schoenen of laarzen van jouw keuze eerst passen en eventueel bij bepaalde kleding houden voor de kleur als je
Wil je op de hoogte blijven de laatste hoge hakken nieuwtjes? Schrijf je hieronder dan vrijblijvend in op onze nieuwsbrief:
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via het contactformulier!