Levertijden2019-08-01T09:44:30+02:00

 Levertijden

Hoe lang duurt het voordat ik mijn Pleaser hakken in huis heb?2020-01-21T11:38:39+01:00

Op zoek naar Pleaser schoenen of laarzen? Silhouette heeft al jarenlang een zeer breed assortiment aan Pleaser hakken op voorraad.
De voorraad staat bij ons zelf in het magazijn achter de winkel. Een slordige 3.500 paar in totaal….. Daar moet iets leuks tussen zitten, toch?

Bij ons werkt het als volgt:
Is je maat beschikbaar tijdens het bestellen? Ja?
En bestel je de hakken op werkdagen voor 15.00u?
Dan worden de hakken dezelfde dag nog verstuurd!

Dus niet 2 weken of langer wachten op je nieuwe hakken. Gewoon de volgende werkdag in huis :-)

Silhouette Schoenen is dé Pleaser specialist waar je je favoriete schoenen gewoon kunt passen en voelen in onze winkel in het centrum van Rotterdam.
Dus een échte Pleaser winkel. Geen online shop die een volledige catalogus van de leverancier inscant, en vervolgens claimt alles te kunnen leveren.

Wij durven aan om te zeggen: wij zijn dé winkel met de meeste Pleasers op voorraad in Nederland en België.
En met onze kennis en kunde (we hebben al meer dan 45 jaar ervaring met de verkoop van hoge hakken!) helpen we jou graag aan een paar goed passende Pleasers. Zodat je zeker weet, dat ze niet alleen leuk zijn op een plaatje, maar dat ze ook goed bij jouw voetvorm passen zodat je er lang op uit de voeten kunt!

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze geleverd?2020-01-07T17:49:09+01:00

Dit hangt van een aantal factoren af, onder andere van het tijdstip van bestellen en het ophalen van de pakketten door onze logistieke partner. Zie de onderstaande tabel:

Besteld op: Verstuurd op: Levering op:
Maandag voor 15.00 Maandag Dinsdag
Dinsdag voor 15.00 Dinsdag Woensdag
Woensdag voor 15.00 Woensdag Donderdag
Donderdag voor 15.00 Donderdag Vrijdag
Vrijdag voor 15.00 Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag Dinsdag
Zondag Maandag Dinsdag

Bovenstaande dagen zijn verwachtingen. Rondom feestdagen en in drukke periodes kunnen de verwachte leverdagen anders zijn dan normaal. Aan bovenstaande tabel kunnen uiteraard geen rechten ontleend worden.

Onze logistieke partner haalt de pakketten van maandag tot en met vrijdag in onze winkel op. De ene dag komt deze chauffeur net wat eerder, de andere dag net wat later. Bestel je op een maandag tot en met vrijdag na 15:00 uur maar is de chauffeur nog niet langsgeweest? Dan proberen we er natuurlijk voor te zorgen dat jouw pakket nog mee kan op dezelfde dag dat je bestelt!
Zodra jouw pakket is opgehaald door de vervoerder en het pakket de eerste scan heeft gehad in het sorteercentrum, krijg je van de vervoerder jouw traceercode per e-mail en kun je jouw zending volgen.

Mijn pakketje is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?2019-07-09T00:00:00+02:00

We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren te vragen of zij misschien een pakje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan contact op met de klantenservice van onze vervoerder – Go Parcel. Hoe je dit doet? Bovenaan de pagina waar je je de status (track & trace pagina ) van je pakketje kunt volgen staat een contact button. Via deze manier heeft onze vervoerder direct alle gegevens van je pakket.
Op deze manier heb je rechtstreeks contact met onze logistieke partner, die direct voor je aan de slag kan om jou zo snel mogelijk meer te kunnen vertellen over jouw zending

Wanneer krijg ik de track & trace info van mijn pakket?2019-06-25T00:00:00+02:00

Natuurlijk wil je graag weten wanneer jouw nieuwe hoge hakken geleverd worden.
Heb je op een werkdag besteld voor 15.00u? Dan wordt het pakket in 99% van de gevallen dezelfde dag nog verstuurd. Heb je op een werkdag besteld na 15.00u, dan is de kans groot dat het pakket de volgende dag verzonden wordt, maar als onze logistieke partner, die de pakketten bij ons in Rotterdam ophaalt, wat later is, worden ook orders die later binnen zijn gekomen vaak nog verwerkt.

In de loop van de avond worden de orders door ons verder verwerkt en ontvang je een persoonlijke e-mail met informatie over jouw order. Als je deze mail gekregen hebt, krijg je, zodra jouw pakket de eerste scan in het sorteercentrum heeft gehad, van onze logistieke partner jouw traceercode. Op dit moment wordt de track & trace informatie verstrekt door GoParcel. Voor onze Belgische klanten geldt, dat de traceerlink volgt als het pakket de grens gepasseerd is. Het pakket wordt door BPost bij onze Belgische klanten bezorgd aan huis, of op een nabij gelegen servicepunt. Houd je mail dus in de gaten!

Wil je er zeker van zijn dat je het pakket zo snel mogelijk ontvangt? Zorg er dan voor dat je het pakket laat afleveren op een DHL servicepunt wat ruime openingstijden hanteert. Ben je namelijk niet thuis, dan neemt de bezorger het pakket vaak weer mee, om het op een ander moment weer af te leveren. Of wordt het bij jouw buren bezorgd, die misschien niet thuis zijn als jij je pakket bij hen wilt ophalen.

Houd er overigens rekening mee, dat in periodes met feestdagen de bezorging kan afwijken van wat hierboven vermeld staat. Piekdrukte, bijvoorbeeld rondom dagen als Black Friday en de Kerstperiode, is niet in te plannen voor de bezorgers. Ze doen er natuurlijk alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen maar het blijft mensenwerk. Wil je er zeker van zijn dat je in deze enorm drukke periodes je artikelen op tijd ontvangt? Houd dan op voorhand rekening met een langere levertijd.

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik mijn bestelling dan in huis?2019-06-25T00:00:00+02:00

Als je vandaag een bestelling plaatst, krijg je direct een bestelbevestiging van ons per mail. Wij gaan aan de slag en verwerken jouw order direct.

Als je betaalt via iDeal, CreditCard, Billink, PayPal, BanContact, KBC/CBC, ING Home’Pay of Sofort, wordt je pakket direct na je betaling verstuurd. Wij krijgen van onze betaalpartner de bevestiging dat je betaald hebt en maken de zending direct voor je in orde.

Als je de optie ‘overboeking’ kiest, dan wordt het pakket verstuurd zodra jouw betaling bij ons bijgeschreven is. Dit kan soms enkele dagen duren! Wil je er zeker van zijn dat jouw order snel verstuurd wordt, kies dan bij voorkeur één van de andere betaalmogelijkheden. Wij kunnen de artikelen die jij met een overboeking wilt betalen, niet voor je reserveren. Het kan dus zijn, dat als jouw overschrijving bij ons binnen is, het artikel niet meer leverbaar is omdat het uitverkocht is.

DHL of PostNL verzorgt het vervoer van jouw pakket. In principe geldt de regel: “vandaag voor 15:00 uur jouw betaling ontvangen, de volgende werkdag bezorgd”. Helaas zijn we afhankelijk van mensenwerk en kan het wel eens gebeuren dat je pakket een dag later wordt bezorgd. Heb je het pakket dan nog niet ontvangen, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem dan even contact met ons op. Vermeld jouw ordernummer in je bericht; dat zoekt voor ons een stuk makkelijker.

Ben je niet thuis als je pakket afgeleverd wordt? Dan wordt jouw order afgeleverd bij je buren, of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs. Voor een 2e bezorgpoging kun je zelf een dag en tijdstip kiezen. Raadpleeg hiervoor het ‘Niet Thuis’ kaartje van de vervoerder.

Wil je niet dat jouw order bij je buren bezorgd wordt, kies dan voor levering op een DHL servicepunt. Zo kun je jouw pakket ophalen wanneer het jou uitkomt. Zorg ervoor dat je de goede adresgegevens van het servicepunt invult bij ‘leveren op een ander adres’. Silhouette.nl is niet verantwoordelijk voor foutieve afleveradressen, extra verzendkosten komen rekening van de klant. 

Je ontvangt van onze vervoerder een track & trace code zodat je je zending kunt volgen. Bij het leveren van het pakket moet voor ontvangst getekend worden door de ontvanger.

Wij maken gebruik van de mogelijkheid van de vervoerder om jouw zending bij de buren af te laten leveren. Uiteraard wordt jouw pakket discreet verpakt verstuurd met als afzender ‘Online shop’, zodat je jouw nieuwe hoge hakken met een gerust hart bij nieuwsgierige buren kunt laten bezorgen ;-).

Woon je in België, dan bezorgen wij met BPost. Je hebt je pakket dan meestal ook de volgende werkdag al in huis.

Wil je het pakket op een afleveradres buiten Nederland of België ontvangen? Dan word je per e-mail op de hoogte gebracht van de levertijd, omdat deze per land verschilt.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via het contactformulier!

Als eerste het hoge hakken nieuws ontvangen?

 Bestell