Bewaar je ordernummer goed, bijvoorbeeld door het te noteren op de doos van de schoenen of laarzen die je hebt gekocht.
Of sla het laatste mailtje met het ordernummer op in je map met bewaarde e-mails.
Dit ordernummer heb je nodig als je een klacht hebt; zie het als je digitale aankoopbon.

Zijn je schoenen of laarzen stuk, stuur dan een e-mail met een beschrijving van de klacht en een foto van het probleem.
Een beller is dan misschien wel sneller, maar we kunnen je dan niet helpen, omdat we door de telefoon niet kunnen zien wat er mis is met jouw schoenen of laarzen.
Vermeld ook even jouw ordernummer in jouw email, zodat we snel jouw gegevens erbij kunnen halen.
Wij bevestigen altijd de ontvangst van jouw bericht en gaan zo snel mogelijk aan de slag met jouw klacht.

Jouw klacht moet natuurlijk wel redelijk zijn.
Is door het dragen van jouw hoge hakken het onderste dopje van je hak versleten (het zogenaamde ‘achterlapje’) of is dit gebroken omdat je met je hak bijvoorbeeld tussen de straatstenen klem hebt gezeten, dan valt dit natuurlijk niet onder de garantie.

Je kunt dit probleem gelukkig snel bij een schoenmaker bij jou in de buurt laten verhelpen.
We geven je dan de tip mee, de achterlapjes te laten vervangen door rubberen exemplaren.
Rubberen achterlapjes zijn slijtvaster dan de kunststof varianten die veel leveranciers standaard plaatsen én maken vaak minder geluid op een harde ondergrond.

Sommige leveranciers leveren zelfs nieuwe ‘dopjes voor op je hakken’ mee, die je er eenvoudig zelf op kunt zetten.
Is dat bij jouw schoenen het geval, dan zaten ze in de deksel van de doos geplakt, waar jij jouw order in ontvangen hebt.
Met een tangetje kun je het onderste puntje van de hak vastpakken en in de lengterichting uit de hak trekken.
Steek het metalen puntje van het nieuwe achterlapje in de huls in de hak en zorg dat de vorm van het hakje overeenkomt met de vorm van je hak (soms is één kant van de achterlapjes bijvoorbeeld vlak en is de rest van het achterlapje afgerond).
Sla vervolgens voorzichtig met de hak-met-het-nieuwe-dopje-dat-nog-niet-goed-in-de-huls-zit op een vlakke ondergrond – bij voorkeur buiten op een gemeentelijke straattegel zodat je je vloer of tafel niet beschadigt 😉 – en het nieuwe achterlapje zit goed onder jouw high heels bevestigd.

Wij geven geen garantie op de decoraties op schoenen of laarzen.
Heb je bijvoorbeeld schoenen of laarzen gekocht met strass-steentjes op de hak, of een enkellaarsje met spikes en studs, dan zijn wij niet verantwoordelijk voor het losraken van deze decoratie-materialen.
Door bijvoorbeeld met de schoenen tegen elkaar te schuren, of door de zoom van een broek, kunnen ornamenten los komen. Dit is gebruiksschade en kan door ons niet ter reparatie aangenomen worden.
Ga met dit type schoenen of laarzen altijd extra voorzichtig om!

Heb je een andere klacht of probleem met jouw aankoop, laat het ons dan weten door hier contact met ons op te nemen via email of hier via whatsapp.

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?