Uiteraard kan dit!

In het betaalproces heb je 3 bezorgmogelijkheden.
– Naar je huis of werkadres via ‘Per (post) pakket’
– Ophalen in onze winkel in Rotterdam
– Afhalen op servicepunt

Als je aanvinkt ‘Afhalen op servicepunt’ krijg je de mogelijkheid een servicepunt van DHL te kiezen door te klikken op de groene knop ‘Selecteer servicepunt’. Zo kun je kiezen voor een servicepunt in de supermarkt of bouwmarkt, dat lekker lang geopend is. Of je pakket bij een parcelwand laten bezorgen, zodat je het altijd kunt afhalen, 24 uur per dag. Ook kun je je pakket natuurlijk in de buurt van je werk laten bezorgen zodat je het in je pauze kunt oppikken.
Op de orderbevestiging die je per mail krijgt staat boven het verzendadres de melding ‘Servicepoint ([NL-XXXXXX]).
Houd er wel rekening mee, dat je je moet legitimeren bij het afhalen van het pakket en zorg er dus voor, dat de naam waarop je jouw pakket bestelt, gelijk is aan de naam op het legitimatiebewijs om misverstanden bij het afhalen te voorkomen.

Afleveren bij een servicepunt gaat niet als je je bestelling wilt betalen met de achteraf betaalmethode Billink.
Kies je wél een servicepunt uit terwijl je je order betaald met Billink? Dan wordt deze automatisch verstuurd naar je huisadres.

Woon je in België? Dan moet je een servicepunt van PostNL België kiezen via dezelfde manier als hierboven beschreven voor Nederlandse klanten.

Open chat
1
Sandra van Silhouette hier, Hulp nodig?
Hallo, Sandra van Silhouette hier,
Waarmee kan ik je helpen?