Silhouette – hét adres voor schoenen en laarzen met hoge hakken!

Heel kort door de bocht: wij staan voor…

Super snelle levering:
1. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld en betaald = dezelfde dag verstuurd en de volgende werkdag (of op zaterdag) bezorgd met DHL.

2. Op werkdagen tussen 15:00 uur en 16:30 uur besteld = in 95% van de gevallen dezelfde dag ook nog verstuurd en de volgende werkdag (of op zaterdag) bij jou bezorgd door DHL.

Alles direct uit voorraad leverbaar.
Dus geen ingescande catalogus met honderden artikelen die allemaal wekenlange levertijden hebben. Jij bestelt, wij pakken jouw order meteen voor je in en versturen je nieuwe high heels.
Alle, maar dan ook echt álle artikelen die je online ziet, zijn op voorraad.

Een echte winkel waar je zo binnen kunt lopen en vanuit waar wij jouw order versturen.
Dus geen verzending vanuit een zolderkamer of garagebox met wat schoenen, maar een echte winkel met groot magazijn. Sterker nog, ons magazijn is groter dan onze winkel ;-).

Advies, tips en trucs.
Wij werken 7 dagen per week met onze producten en kunnen jou goed adviseren. We weten dan ook hoe een paar hakken uitvalt: groot, klein, smal of, breed. Zoek je laarzen? Wij weten of de schachten smal of wijd vallen en of er dus een Hollandse fietskuit in past of niet. En hoe je de laarzen dan handig aan krijgt, zonder je zelf in het zweet te werken.

Twijfel je toch nog? Laat ons weten waar je aan twijfelt via het contactformulier en wij meten gelijk op wat je wilt weten. Want aan algemene maten heb je niets; een schacht van een laars is bij een maat 36 immers smaller dan van hetzelfde model bij maat 41…

Gratis bezorging bij een order van €50,00 of meer.
En daaronder € 4,95 verzendkosten. Voor meer informatie over retouren verwijzen wij jou naar de pagina ‘Retour & Garantie‘.

Geen gedoe als het niet naar je zin is.
Retour sturen is geen enkel probleem. Wil je een maatje groter, kleiner, een ander artikel of je geld terug: wij handelen jouw retour snel af. Binnen 2 werkdagen staat het aankoopbedrag in de regel al weer op je  rekening als er niets anders naar je zin bij zit.

Liefde voor ons vak.
Wij zijn schoenengek. En weten er veel van. En delen dat graag met jou! We hebben ook een ‘echte winkel’ waar je alles wat wij online aanbieden, ook in het echt kunt zien en passen. 7 dagen per week.

Tot snel!

Groet, Team Silhouette

Bezorgen & afhalen

Ik wil mijn bestelling in de winkel afhalen. Kan dit? 
Natuurlijk kan dit. Op het bestelformulier kun je aangeven, dat je het artikel op wilt halen in onze winkel. Je kunt hier ook betalen en je betaalt uiteraard geen verdere kosten (zoals verzendkosten).

Wil je het door iemand anders laten ophalen? Ook dat kan. Plaats je order, en vermeld bij de opmerkingen wanneer en door wie het wordt opgehaald. Laat de persoon die namens jou de order komt ophalen, een kopie meenemen van het orderformulier; een printscreen op een telefoon is ook voldoende. Wij vragen deze persoon zich wel in de winkel te legitimeren, zodat we weten dat we het pakketje aan de goede persoon meegeven. Heb je in het betaalproces verzendkosten betaald? Dan zullen deze aan jou retour worden betaald, als jouw order in de winkel opgehaald is.

 

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik mijn bestelling dan in huis?
Als je vandaag een bestelling plaatst, krijg je direct een bestelbevestiging van ons per mail. Wij gaan aan de slag en verwerken jouw order direct. 

Als je betaalt via iDeal, CreditCard, PayPal, BanContact of Sofort, wordt je pakket direct na je betaling verstuurd. Wij krijgen van onze betaalpartner de bevestiging dat je betaald hebt en maken de zending direct voor je in orde.

Als je de optie ‘overboeking’ kiest, dan wordt het pakket verstuurd zodra jouw betaling bij ons bijgeschreven is. Dit kan soms enkele dagen duren! Wil je er zeker van zijn dat jouw order snel verstuurd wordt, kies dan bij voorkeur één van de andere betaalmogelijkheden. Wij kunnen de artikelen die jij met een overboeking wilt betalen, niet voor je reserveren. Het kan dus zijn, dat als jouw overschrijving bij ons binnen is, het artikel niet meer leverbaar is omdat het uitverkocht is.

DHL of PostNL verzorgt het vervoer van jouw pakket. In principe geldt de regel: “vandaag voor 15:00 uur jouw betaling ontvangen, de volgende werkdag bezorgd”. Helaas zijn we afhankelijk van mensenwerk en kan het wel eens gebeuren dat je pakket een dag later wordt bezorgd. Heb je het pakket dan nog niet ontvangen, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem dan even contact met ons op. Vermeld jouw ordernummer in je bericht; dat zoekt voor ons een stuk makkelijker.

Onze logisitieke partner draait momenteel een pilot in de drukke laatste maanden van het jaar met maandaglevering – jouw pakket wordt op zondag bij ons opgehaald en op maandag bij jou bezorgd!

Ben je niet thuis als je pakket afgeleverd wordt? Dan wordt jouw order afgeleverd bij je buren, of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs. Voor een 2e bezorgpoging kun je zelf een dag en tijdstip kiezen. Raadpleeg hiervoor het ‘Niet Thuis’ kaartje van de vervoerder.

Wil je niet dat jouw order bij je buren bezorgd wordt, kies dan voor levering op een DHL of PostNL servicepunt. Zo kun je jouw pakket ophalen wanneer het jou uitkomt. 

Je ontvangt van onze vervoerder een track & trace code zodat je je zending kunt volgen. Bij het leveren van het pakket moet voor ontvangst getekend worden door de ontvanger.

Wij maken gebruik van de mogelijkheid van de vervoerder om jouw zending bij de buren af te laten leveren. Uiteraard wordt jouw pakket discreet verpakt verstuurd met als afzender ‘On Line shop’, zodat je jouw nieuwe hoge hakken met een gerust hart bij nieuwsgierige buren kunt laten bezorgen ;-).

Woon je in België, dan bezorgen wij met BPost. Je hebt je pakket dan meestal ook de volgende werkdag al in huis.

Wil je het pakket op een afleveradres buiten Nederland of België ontvangen? Dan word je per e-mail op de hoogte gebracht van de levertijd, omdat deze per land verschilt.

 

Dezelfde dag bezorgd op jouw moment ViaTim!

LET OP! Wij zijn momenteel in de testfase met deze vervoerder, op dit moment is het nog niet mogelijk van deze service gebruik te maken

Voor 12.00u besteld, dezelfde dag in huis ViaTim!

Wil je jouw bestelling vandaag nog binnen hebben op het moment dat het jou uitkomt? Dat is geen probleem. Bestel je op werkdagen en zaterdag voor 12.00u dan kan je de aankoop nog dezelfde dag op jouw moment thuis ontvangen ViaTim.
De kosten van de bezorging op dezelfde dag zijn €8.95.
Let op: Levering dezelfde dag op jouw moment is alleen mogelijk in de volgende ViaTim postcode gebieden:
Bergen op Zoom: 4611 – 4625; Halsteren: 4661; Roosendaal: 4701 – 4715; Rotterdam: 3011 – 3089; Capelle a/d
Ijssel: 2901 – 2909; Schiedam: 3111 – 3125; Vlaardingen: 3131 – 3138; Berkel en Rodenrijs: 2651 – 2652;
Ridderkerk: 2981 – 2989. 

Hoe werkt het:
Woon je in het service gebied van ViaTim dan wordt de mogelijkheid om je pakket dezelfde dag te laten bezorgen automatisch zichtbaar in het bestelproces. Zodra jouw bestelling is afgerond neemt onze vervoerder ViaTim contact met je op via WhatsApp, email of telefoon. Samen met ViaTim bepaal je jouw bezorgmoment. Je hebt je bestelling dan dezelfde dag binnen precies op jouw moment.
Ook kan je ervoor kiezen om je bestelling af te halen bij een ViaPunt. Dat is natuurlijk erg handig als je nog niet precies weet hoe je dag zal verlopen.

Meer over ViaTim:
ViaTim komt voort uit de frustratie dat pakketten bezorgd worden op moment dat je niet thuis bent.
ViaTim gelooft dat wanneer mensen in de wijk met elkaar verbonden worden er gemak en efficiëntie ontstaat. ViaTim heeft een netwerk van ViaPunten die diensten aanbieden vanuit de wijk, voor de wijk. Een ViaPunt is een buurtgenoot die overdag thuis is en klaar staat om jouw pakketje te ontvangen en te bezorgen bij jou thuis.

Kijk voor meer informatie op: www.viatim.nl


Wordt mijn bestelling discreet verstuurd?

Absoluut. Discretie staat bij ons hoog in het vaandel!
Jouw schoenen of laarzen worden zorgvuldig verpakt in een schoenen- of laarzendoos. Deze doos wordt verpakt in bruin papier, dat speciaal geschikt is voor de verzending van pakketten. Op het pakket vind je een blanco adreszegel. Als afzender wordt alleen ‘On-Line Shop’ vermeld en het retouradres. Dit is geen keuze van ons, maar een verplichting die DHL en PostNL opleggen om het pakket te kunnen afleveren.

Soms worden uw schoenen of laarzen niet in de originele omdoos verstuurd. Niet alle dozen zijn even stevig en soms verpakken wij jouw zending in een andere doos om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.


Ik wil mijn bestelling op een postbusnummer laten bezorgen. Kan dit?

Ja, dit is mogelijk. Jouw pakket wordt dan via PostNL verstuurd. Past het pakket niet in jouw postbus? Dan kun je het pakket aan de balie van het postbuskantoor ophalen.


Wat moet ik doen als ik niet aanwezig ben als mijn bestelling wordt afgeleverd?

DHL biedt het pakket een aantal keer bij jou aan of levert bij jouw buren. Bent je de niet thuis bij levering? Dan krijg je een kaart in de brievenbus waarmee je online een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Of bij welke buren jouw pakket voor je klaar ligt. Wil je niet dat jouw pakket bij de buren wordt afgeleverd? Laat het dan op een servicepunt bezorgen, zodat je het kunt ophalen wanneer het jou uitkomt. Doe dit al op het bestelformulier, zodat het pakket direct naar het servicepunt van jouw keuze wordt verstuurd.

Woon je in België? BPost komt in de regel één keer bij jou aan de deur. Ben je niet thuis, dan kun je het afhalen bij één van de vele BPost servicepunten in jouw omgeving.

Als het pakket naar ons retourgestuurd wordt, omdat je herhaaldelijk niet thuis was bij levering of door het niet correct opgeven van het afleveradres, dan kunnen wij het pakket uiteraard opnieuw toesturen. De kosten hiervoor zijn echter wel voor jouw rekening.


Ik wil mijn bestelling naar een servicepunt van DHL of PostNL laten sturen, zodat ik het op kan halen wanneer ik wil. Kan dit?

Uiteraard kan dit. Als je aanvinkt, dat je een ander afleveradres wilt ingeven dan je faktuuradres, krijg je de mogelijkheid een servicepunt van een van de vervoerders te kiezen. Zo kun je kiezen voor een servicepunt in de supermarkt of bouwmarkt, dat lekker lang geopend is. Of je pakket bij een parcelwand laten bezorgen, zodat je het altijd kunt afhalen, 24 uur per dag. Ook kun je je pakket natuurlijk in de buurt van je werk laten bezorgen zodat je het in je pauze kunt oppikken.

Je kunt een keuze maken uit één van de vele servicepunten. Vink wel even het vakje aan, waarmee je aangeeft dat het pakket naar een servicepunt moet; anders gaat het mis en kan jouw zending niet geleverd worden. Zie hieronder:


Houd er wel rekening mee, dat je je moet legitimeren bij het afhalen van het pakket en zorg er dus voor, dat de naam waarop je jouw pakket bestelt, gelijk is aan de naam op het legitimatiebewijs om misverstanden bij het afhalen te voorkomen.